Tekniikka

4 kysymystä PPC-johtoryhmällesi!

Jos aiot palkata ammattilaisten tiimin luomaan ja hallitsemaan Google AdWords -tiliäsi, etsit todennäköisesti melko nopeita tuloksia, ja miksi et? Tämä fantastinen mainontatapa on jo osoittautunut saavansa nopeaa tuottoa, koska blogiisi tai verkkosivustoosi tulee mielekästä liikennettä. Monet meistä ovat yrittäneet ajaa omaa AdWords-kampanjaa erilaisin tuloksin. Ongelma syntyy, kun yritämme asettaa muuttujiamme ja osua tiiliseinään tarjolla olevan valinnanvaran suhteen. Joten miksi et pyytäisi todellisia asiantuntijoita hoitamaan asioita puolestamme? Tässä on 4 kysymystä niille teistä, jotka haluavat välittää PPC-kampanjasi ammattilaistiimille lähitulevaisuudessa.

Oletko Google-sertifioitu?

Tämän pitäisi olla ensimmäinen kysymyksesi, ja kaikkien vakavien yritysten vastauksen tulee aina olla myönteinen. Sinun on käytettävä Googlea, unohda Bing/Yahoo, joten hanki yritys, joka työskentelee Googlen kanssa, ennen kuin alat ajatella eroa kovalla työllä ansaitusta kolikostasi. Ja vaikka yritys olisi rekisteröity Googleen, varmista, että tiliäsi käsittelevä henkilö on myös Googlen sertifioitu. Nämä kaverit tietävät kaikki temput, jotka toimivat sinun eduksesi, ja he ymmärtävät myös viimeisimmät muutokset, jotka voivat vaikuttaa seuraavaan kampanjaasi positiivisella tavalla.

Ilmainen arviointi?

Yritä löytää yritys, joka tarkastelee olemassa olevaa kampanjaasi ja tekee sen ilman, että sinua veloitetaan nautinnosta. Jos he haluavat sinulta sitoutumista jo ennen kuin olet allekirjoittanut mitään, se ei todennäköisesti ole yritys, jonka kanssa haluat rekisteröityä. Kaikkien ammattilaisten pitäisi pystyä havaitsemaan, missä olet menossa pieleen, todella nopeasti. Ja jos sinulla ei ole kampanjaa, voit myös pyytää heitä katsomaan verkkosivustoasi ja katsomaan, mitä muutoksia on tehtävä. Ole varovainen kaikista lupauksista äläkä koskaan anna niiden kiirehtiä sinua allekirjoittamaan lomakkeita tai ilmoituksia.

Tilin omistusoikeus

Selvyyden ja jatkuvan osallistumisen vuoksi AdWords-tilin tulee olla sinun, ei heidän. Joten vaadi tätä alusta alkaen, niin olet kunnossa. Ilman tilin omistajuutta sinulla ei todennäköisesti ole selkeyttä sisäisistä toiminnoista, ja jos tiet eroavat, saatat menettää näkemyksen, jonka olisi pitänyt tulla tiellesi juoksevien yksityiskohtien suhteen. Voit silti määrittää kolmannelle osapuolelle oikeuden hallinnoida tiliäsi, ja Google antaa tämän tapahtua mielellään. Varmista vain, että sinulla on kirjautumistiedot ja salasana käsilläsi, jos jokin muuttuu myöhemmin.

Asennus vai hallinta?

Jos olet miamin muuttoyritys ja haluat PPC:n johtoryhmän johtavan kampanjaasi, kerro heille alusta alkaen. Muuten saatat maksaa vain asennuksesta ja tilin hallinta putoaa takaisin omaan syliisi. Varmista, että tiimi tarkistaa tilisi tehokkuuden säännöllisesti, äläkä tunne, että sinun on tarkistettava niitä koko ajan.

Valmiina aloittamaan?

Noudata näitä 4 yksinkertaista sääntöä ja odotat pian arvokasta liikennettä verkkosivustollesi tai blogiisi!

Related posts

Google-rangaistuksen sivuuttaminen – 6-vaiheinen taskuopas peliin palaamiseksi

Braylen Kaison

Viisi mobiiliapplikaatiota, joita matkustamisen rakastajat voivat hyödyntää nykyään

Braylen Kaison

4 siistiä tapaa twiitata blogitekstisi Turbo Driveen

Braylen Kaison