Tekniikka

4 siistiä tapaa twiitata blogitekstisi Turbo Driveen

Joten, blogikirjoituksesi ovat melko tuoreita ja sisältö on kirjoitettu jaettavaksi, miksi et käyttäisi Twitter-tiliäsi juuri siihen? Näetkö, tämä valtava sosiaalisen median alusta on tehnyt liiketoimintaa bloggaajille nyt viimeiset 4 tai 5 vuotta. Jos kirjoitat blogia liiketoimintaa varten, Twitter voi tarjota dynaamisen ilmaisen palvelun, joka todella auttaa tavoittamaan merkityksellisen yleisön. Blogisi voi olla hieno työ, mutta kuvittele vain potentiaali, jonka saatat vapauttaa, kun Twitter alkaa toimia taikuuttaan? Annamme 4 kristallinkirkasta esimerkkiä siitä, kuinka voit tehdä tämän ilman tuskin ylimääräistä vaivaa. Joten käytä aikaa lukeaksesi tämän lyhyen artikkelin loppuosa, olet iloinen, että teit sen!

Useita twiittejä

Yksi Twitterin vahvuuksista on, että koko maailmalla on taipumus virittää uusimpaan twiittitoimintaansa, mutta tämä voi myös olla esteenä. Saavuttaaksesi maksimipotentiaalisi, sinun on mietittävä eri aikavyöhykkeitä hieman enemmän. Emme ehdota, että julkaiset samaa sisältöä joka kerta, kun otat huomioon nämä demografiset tiedot, mutta on varmasti järkevää sekoittaa twiittien otsikot ja säästää punastuksesi, jos joku saa molemmat twiitit. Käytä HootSuitea tai Bufferia ajoittaaksesi näiden twiittien julkaisun, niin tavoitat pian paljon suuremman yleisön.

Nimen pudottaminen

Kun alat sisällyttää suosituimpia merkkejä ja nimiä twiittiin, useammat ihmiset hakeutuvat lukemaan. Varmista vain, että myös nämä ovat osa sisältöäsi, tai muuten käytät roskapostitekniikoita, mikä ei koskaan näyttää hyvältä. Jos olet ylpeä asiakasluettelostasi ja haluat heidän olevan osa Tweeting-uskoisia, käytä yksinkertaisesti erinomaista sosiaalisten suhteiden hallintatyökalua Nimble ylläpitääksesi luetteloa tehokkaasti. Voit myös lisätä kohdeasiakasluettelosi tähän ominaisuuteen ja näin he varmasti näkevät ponnistelusi.

Chattailu Twitterissä

Voit asettaa näitä tai liittyä niihin haluamallasi tavalla, katsoa aktiivisia keskusteluja ja katso, voitko lisätä niihin jotain lisäarvoa. Voit hypätä mukaan TweetChatin avulla, niin saat pian sen käsistä. Paras käytäntö on seurata keskusteluja ennen kuin lähdet mukaan omilla ajatuksillasi. Pian nämä ihmiset seuraavat sinua mielellään säännöllisesti, niin kauan kuin olet viileä.

Vastaa kysymyksiin sisällöllä

Tämä on loistava tapa korostaa ja lisätä arvoa brändillesi ja blogillesi samanaikaisesti. Jos markkinoit lentokenttäpysäköintiä Seattlessa ja näet kysymyksiä, jotka liittyvät tähän toimialaan, lisää vastauksia, jotka linkittävät blogisi sisältöön. Näin voit vahvistaa auktoriteettisi ja ohjata myös mielekästä liikennettä blogiisi!

Yksi, kaksi, twiitti?

Toivomme, että olemme saaneet sinut mukaan kyytiin, ja tulet pian twiittaamaan kuin ammattilainen.

Related posts

Viisi mobiiliapplikaatiota, joita matkustamisen rakastajat voivat hyödyntää nykyään

Braylen Kaison

Google-rangaistuksen sivuuttaminen – 6-vaiheinen taskuopas peliin palaamiseksi

Braylen Kaison

4 kysymystä PPC-johtoryhmällesi!

Braylen Kaison