Liiketoiminta

5 etua offline-käynnistyksen rakentamisesta online-käynnistyksen sijaan

Ensimmäinen asia, joka tulee mieleesi, kun kuulet sanan “startup”, on joukko ihmisiä, jotka ovat juuttuneet pieneen toimistoon Piilaaksossa, jotka yrittävät rakentaa seuraavaa Facebookia tai Twitteriä. Monet ihmiset näyttävät unohtavan, että on yhtä helppoa rakentaa offline-käynnistysyritys, joka voi lopulta skaalata usean miljoonan dollarin yritykseksi. Tutustu joihinkin näistä eduista, joita saat, jos päätät siirtyä offline-tilaan.

Voit aloittaa todella pienestä

Nykyään, jos haluat rakentaa sosiaalisen median sovelluksen, on erittäin vaikea aloittaa pienestä. Tarvitset ryhmän ihmisiä rakentamaan, markkinoimaan ja myymään tuotettasi, mikä tarkoittaa, että on kilpailu saada mahdollisimman monta käyttäjää lyhyessä ajassa. Jos aloitat tarjoamalla palvelua, sinulla ei edes tarvitse olla työntekijöitä, koska voit tehdä kaiken itse. Saat myös palkan heti, joten voit ansaita kokopäiväisen toimeentulon hyvissä ajoin ennen kuin aloitat uuden startup-yrityksesi laajentamisen.

Sinulla on jo taidot

Kun rakennat online-tuotetta, kyse ei todellakaan ole jo omistamistasi taidoista. Kyse on enemmän siitä, että selvitetään, mitä potentiaaliset asiakkaat haluavat, kuin sen rakentaminen heille. Kun aloitat offline-käynnistyksen rakentamisen, se on täysin erilainen, koska tarjoat palvelua, jossa olet jo taitava. Jos olet hyvä korjaamaan tietokoneita, voit aloittaa työt heti, kun tuot sen sisään. ensimmäinen asiakkaasi ja startup ovat kannattavia alusta alkaen.

Rakentaa syvempiä ihmissuhteita

Vaikka joku rakastaisi mobiilisovellustasi tai tietokoneohjelmistoasi, hänen kanssaan on silti vaikea rakentaa syvää suhdetta. Ihmiset, jotka puhuvat asiakkaillesi, ovat todennäköisesti puhelinkeskuksen henkilökuntaa tai myyjiä. Kun käyt jonkun luona hänen kotonaan, voit puhua hänen kanssaan kasvokkain, mikä tarkoittaa, että rakennat heti paremman suhteen hänen kanssaan. Voit jutella heidän kanssaan kahvin ääressä, kun pidät tauon, niin he oppivat tuntemaan sinut ihmisenä.

On halvempaa mainostaa

Nykyään on lähes mahdotonta kilpailla suurten yritysten kanssa, kun kohdistat kaikki samoille asiakkaille, koska heillä on paljon suurempi budjetti kuin sinulla. Paikallinen mainonta on aina sata kertaa halvempaa, vaikka tekisi sen verkossa, koska kilpailu on vähemmän kovaa. AdWords-napsauksesi ovat halvempia ja Facebook-mainonta myös halvempaa. Voit tehdä offline-mainontaan monia muita asioita, joiden kanssa verkkoyritykset eivät voi kilpailla.

Suusta suuhun -viittaukset

Täällä taika alkaa tapahtua, koska sen sijaan, että kuluttaisit rahaa asiakkaiden hankkimiseen, haluat nykyisten asiakkaidesi suosittelevan sinua. Jos olet kodinkonekorjaaja, saat suosituksen, jos asiakkaan ystävä valittaa hänelle jääkaapin hajoamisesta ja se merkitsee sinulle ylimääräistä työtä. Suulliset viittaukset voivat tietysti toimia myös verkkoyrityksissä, mutta ne ovat paljon harvinaisempia, ja niiltä kestää kauemmin rakentaa hyvä maine.

Yrityksesi laajentaminen

Se, että rakennat offline-liiketoiminnan, ei tarkoita, ettet pysty laajentamaan toimintaasi. Tuot paljon enemmän rahaa lyhyellä aikavälillä, kun taas online-ohjelmistoyritykset saattavat pystyä skaalautumaan paljon nopeammin, mutta se voidaan tehdä, ja olen varma, että olet kuullut tarinoita monista offline-yrityksistä, jotka ovat kasvaneet suuriksi yli villeimmätkin. unet. Ota nyt vain askel kerrallaan, koska tiedät, milloin on oikea aika aloittaa skaalautuminen.

Related posts

Liiketoiminnan tulevaisuus: Valmistautuminen Metaverseen

Braylen Kaison

Otsikko: Liiketoiminnan Rooli Yhteiskunnallisessa Muutoksessa: Kuinka yritysten toimet vaikuttavat yhteiskunnallisiin trendeihin

Braylen Kaison